CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

السبت، أبريل ٠٧، ٢٠٠٧

احمد العايدى


لونتِك
سما من عيني
كونتِك
مرمر كامل
شديتِك
ملو دراعي
وادْيتِك
وانا مش واعي
باتمنى وعارف ردِك
لو بنتِك
تنفع بنتي
توهانِك وسط بحورك
والبر مهوش براكي
تستني لإمتى
حضورك
وتعيشي كأني
معاكي
عطشان والميه
بتبعد
وأنا لسا بامد
جدوري
الوِش خلاص
بقى نـَفْـسه
أنا زيك
لابس دوري
يا عبيطة
العشق عبيط
مفهوش
قص وتزبيط
العُمر
يا يبقى مقاسِك
على واسع
ليبقى ماسك
يا بلاستك
لكن فلصو
أنا قلبي
خلاص مش
عايزه
لو كنتي ف مرَّة
مكاني
حتلاقي ان انتي
مكانِك
أنا خايف جداً
زيِك
مرعوب
من كتر ما عايزِك
متلبش
لأ. مش عايزِك
...
طب اقولِك
آخر حاجة..
لونتِك
سما من عيني
كونتِك
مرمر كامل
شديتِك
ملو دراعي
وادْيتِك
وانا مش واعي
باتمنى وعارف ردِك
لو بنتِك
تنفع بنتي

12 التعليقات:

tona يقول...

علي فكره كلامك سلس اوي وطريقتك جريئه ومختلفه .. ودي ميزه طبعا


مبسوطه اني اكون اول تعليق
(:

sara... يقول...

اد ايه جميييييييييييله جدا
لمست احساسي جدا

-_- يقول...

يا خراشي

ايه الصورة دي

!!!

غير معرف يقول...

الا ان الظروف اللى انا فيها دلوقتى وحشة جدا و انت عارف
كا اللى اقدر اقولة
اية يابنى الحلاوة دى ....يخرب بيتك
kfkf84.blogspot

Unknown يقول...

إنت بتجيب الحاجات الحلوة دي منين ؟

إختيار حلو بجد
والصورة كمان

تحياتي يا فندم

عين ضيقة يقول...

كويس

بس بلاش تخدش حياءنا تانى

خصوصا اننا هندخل عندك تانى

سلام

همس الليل يقول...

تصوير جميل بالكلمات لانسان لسه مخدش قرار الرجوله

حبك
فى سرك
عاشق وحدتك
ما اجمل عشقك
.
.
.
بحب الجنان

الوردة السوداء يقول...

اه ياعالى انت

جميلة اوى كدة
فظيعة يعنى
وبجد انا متفقة مع كل افكارها بجد

احلى حته عجبتنى
العشق عبيط
مفيهوش قص وتظبيط

غير معرف يقول...

اللى مش فاهماه اسم القصيدة

!!!

محمد عز الدين يقول...

اعتذر عن تأجيل حفل التوقيع إلى يوم الثلاثاء 17/4 الساعة 6 مساءً بمتحف الفن الحديث بدار الأوبرا المصرية
وده بسبب زيارة السيدة سوزان مبارك لدار الأوبرا يوم الأحد وطبعا التأجيل
عمل قومى لمساندة حركة التطور التى تقودها حرم الريس

غير معرف يقول...

بردو عايزة أعرف العلاقه بين أسم القصيدة والقصيدة نفسها

غير معرف يقول...

خلاص عرفت الأجابة

;D