CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

الاثنين، مارس ٢٦، ٢٠٠٧

سالم الشهبانى شاعر لا تستطيع الفكاك منه(محمد كمال) ن

باستسمحك تعفيني ... ساعة النشيد م الهتـاف
سيبي السكوت يحتلني ॥
وسيبيني أخااااف
أصل الكلام بيوزني ...
وهوانــا سـر
والأعمى برضه ... غيـر اللي شـاف!!
الله يا سالم فين ايام الجامعه انا سعيد باللى بسمعه عنك ربنا يوفقك

17 التعليقات:

koukawy يقول...
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
عمرو غريب يقول...

هذا الشاعر احبة كثير اوي والموضع بتاعك جامد اوي اخوك عمرو

Sarah el eskafy يقول...

بليز سيبلى الميل بتاعك عشان اقدر ابعت الاستبيان عليه

محمد عز الدين يقول...

سالم شاعر عبقري
وخصوصا كمان لو قريت
ديوانه التالت
السنة 13 شهر
وملحوظة
واضح انك تعرفنا كلنا
وفي كل الاحوال أنا سعيد بزيارتك
وأتمنى انها تتكرر

Ahmed Rashwan يقول...

تسلم يا سالم
طب لو أنا عاوز أقرأ دواوينه السابقة أعمل إيه ؟

غير معرف يقول...

لو عرفت طريق الدواوين دى يا فيلم
بلغنى

هه

Unknown يقول...

أولاً
عايزة أعرف أدوّر فين على دواوينه
هاعرف لمّا ترد على فيلم ونبيذ
ثانياً
إختيارك للحتة دي
نتيجة للوضع الراهن في البلد دلوقتي
ولا ده موقف من الحياة عموماً
ولاّ أسكت أحسن ؟
ثالثاً
أنا حطيتلك إنت مخصوص بوست فيه حاجة عايزاك تسمعها من فضلك
مش مهم مين فينا اللي صح
دي مسألة نسبية
لكن لما نختلف
ممكن نشوف الأصل بيقول إيه بصوته هو
مش كده ولاّ إيه ؟؟

سلاااام

vetrinary يقول...

koukawy
انا مش همسح الكومنت بتاعك وبعدين البلوج بتاعك يموت من الضحك نورتينى

عمرو
موضوع ايه؟
....
sosa
vetrinary2000@yahoo.com

ezzo
سالم حد جامد والديوان اللى انتا بتتكلم عنه
سمعته معاك
قصيده قصيده
ملحوظه
انا بعتز بصداقه سالم
وكمال
وعبد اللطيف
واحمد عبد الجواد

film69

من المجلس الاعلى للثقافه

amira

اكيد طبعا عشان الوضع الراهن للبلد
حسيت انى لو هكتب
كنت هكتب الكلام ده بالظبط

اما بالنسبه للتسجيل اللى انتى حطاه
انا اسمعه دلوقتى واقلك رايى
نورتى

Muhammad يقول...

تبغ و حشيش و موت و لما اصادف لك تعليق عند حد الاقيه حاد .. الصراحة بتجنبك الايام دي مخافة الصدام ... مش عارف دي حالة بتمر بيها اليومين دول و الا ايه النظام

اتمنى تكون سحابة صيف .. و يرجع الوش اللي اداني اول انطباع عنك

LAMIA MAHMOUD يقول...

مين سالم؟

LAMIA MAHMOUD يقول...

صح انت القصة بتاعت حنين عندي علقت عليها مرتين؟
مرة باسمك ومرة باسم البلوج؟

nour يقول...

صباح الشعر المعطر بالياسمين
فين سالم ده يا عم انا عايزة ابوسه على اجمد بيتين شعر هبدأ بيهم يومى
و خصوصا ان اليوم ده فى احتمال كبير اوى يقلب بنكد
بس انا اتفائلت دلوقت
اشطاط:)))

nour يقول...

اه نسيت اقول ان انا عايزة اجيب ديوانه الجديدالسنه 13 شهر و اكيد هجيبه بس انت شجعتنى اكتر انى اجيبه النهاردة
معلم سالم الشهبانى و الله العظيم

الوردة السوداء يقول...

حلوة اوى

عين ضيقة يقول...

حلو

تحياتى

sara... يقول...

جميله جدا
نزل شعر ليك بقه

أحمد سلامــة يقول...

الله
أحلى شعر بقراه بيكون دايما قصير
الواحد كده يقراه خماشر تمناشر مره
ولا يزهقش